Obchodní podmínky
Obchodní podmínky, nákupní a reklamační řád
Dodavatel - prodávající
- skier.cz, s.r.o
- Hrubého 1201/10, 182 00 Praha 8
- Provozovna - prodejna : Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8
- Provozovatel internetového a kamenného obchodu skier.cz
- Odpovědná osoba - Martin Sichyngr
- IČO: 24810614 DIČ : CZ24810614
- Plátce DPH - veškeré ceny jsou včetně DPH
- Číslo účtu: 43-8745410297/0100
- e-mail: info@skier.cz
tel.: + 420 602 630 391
( dále jen „dodavatel“ )
1. Objednání zboží
a) Přes e-shop : Objednávku zboží vytvoříte vložením požadovaného zboží do košíku a postupujete dle instrukcí vytvářených systémem. Po obdržení Vaší objednávky budete e-mailem, SMS či telefonicky informováni o průběhu vyřízení Vaší objednávky. V případě, že Vámi objednané zboží nebude možné dodat v uvedené lhůtě, budete neprodleně informováni o možném termínu dodání.
b) Telefonicky : Objedání zboží je možné provést také telefonicky na telefoním čísle 223 011 948 nebo Mobil: + 420 602 630 391
c ) E-mailem : písemně na e-mail info@skier.cz ( v objednávce prosíme uvést přesný název zboží, Vaše jméno, příjmění a telefon. V případě objednání na dobírku uvádějte dodací adresu a zvoleného přepravce, v případě zakoupení na prodejně uvést - osobní odběr.
d) Veškeré zboží je možné si též osobně zakoupit v prodejně skier.cz bez nutnosti předchozí objednávky.
1.2 Zrušení objednávky zboží
Zákazník má právo odstoupit od objednávky, což provede zpravidla písemnou formou. Pokud zruší objednávku dodavatel, vždy uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit. Objednávky ( zboží ) s osobním odběrem na prodejně, budou v případě nevyzvednutí do 3 prac. dnů od potvrzení ze strany prodejce ( připravení k vyzvednutí ) automaticky stornovány. Objednávky s platbou běžným bankovním převodem budou v případě neuhrazení do 3 pracovních dnů také automaticky stornovány.
2. Možnosti Platby
Hotově nebo kartou při převzetí zboží v kamenné prodejně skier.cz
Dobírkou – Česká Pošta, PPL nebo Geis - platba při převzetí zboží u dopravce
Převodem na účet číslo 43-8745410297/0100 na základě plat. údajů před dodáním zboží.
3. Způsoby doručení a vyzvednutí / zakoupení zboží
a ) Osobní odběr - prodejna v Praze 8
- Adresa : Hrubého 1205/2, Praha 8 - Kobylisy
- Otevírací doba : viz kontakty/prodejna
b) Zaslání Českou poštou, PPL nebo Geis - do 24 hod od odeslání po celé ČR. Zboží je dodáváno na vámi uvedenou dodací adresu, dopravacem a službou, kterou si zvolíte. Nabídka dopravce se může lišit s ohledem na rozměr a povahu zboží. Rozměrné zboží nad cca 60 cm není zasíláno Českou poštou a nad 120 cm PPL. Rozměrné ( dlouhé ) zboží je zasíláno společností Geis. V předvánočním čase se může doba doručení v závislosti na vytížení dopravce prodloužit.
c ) Zahraniční balík - Slovensko do 2 prac. dnů od odeslání na Vámi uvedenou adresu.
4. Termín dodání / odeslání či vyzvednutí zboží
a ) Osobní odběr - pokud je u produktu uvedeno SKLADEM - možno okamžitě během otevírací doby
b) Česká pošta, PPL nebo Geis - zboží kde je uvedeno SKLADEM je zákazníkovi odesláno v pracovní dny do 24 hod a doručováno následující pracovní den. V pracovní dny to tedy celkově činí max. 48 hod. od přijetí Vaší objednávky. V případě běžné platby předem se doba prodlužuje o cca 1 den. V ostatních případech dle informací u produktu. V předvánočním čase se může doba doručení v závislosti na vytížení dopravce prodloužit.
Rozměrné zásilky např. hole jsou zasílány v kvalitních pevných kartonových obalech a jsou tak maximálně chráněny před možným poškozením při přepravě.
5. Ceny dopravy a dobírky
a ) Osobní odběr : v kamenné prodejně v Praze 8 - zdarma
b) Zásilky po ČR
PPL Private - doručení dopravcem PPL nebo Geis/DPD na adresu domů či do zaměstnání. V případě rozměrného zboží ( hole ) bude doručeno dopravcem Geis/DPD.
nad celkovou hodnotu nákupu 1 490 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 30 Kč při platbě dobírkou )
do celkové hodnoty nákupu 1 490 Kč : 109 Kč ( + 30 Kč při platbě dobírkou )
- doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )
PPL Parcel shop - doručení na Vámi vybrané výdejní místo PPL v ČR
nad celkovou hodnotu nákupu 1 490 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 30 Kč při platbě dobírkou )
do celkové hodnoty nákupu 1 490 Kč : 99 Kč ( + 30 Kč při platbě dobírkou )
- doba dodání - následující prac. den po dni podání ( 1 - 2 prac. dny od Vaší objednávky )
Česká pošta balík do ruky
nad celkovou hodnotu nákupu 1 490 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 35 Kč při platbě dobírkou )
do celkové hodnoty nákupu 1 490 Kč : 129 Kč ( + 35 Kč při platbě dobírkou )
Česká pošta balík na poštu
nad celkovou hodnotu nákupu 1 490 Kč nebo u symbolem označených produktů - ZDARMA ( 35 Kč při platbě dobírkou )
do celkové hodnoty nákupu 1 490 Kč : 109 Kč ( + 35 Kč při platbě dobírkou )
Zásilky na Slovensko
- Slovensko : 220 Kč ( dopravné ) + 0 Kč ( poplatek za platbu dobírkou )
- doba dodání se u zásilek na Slovensko se prodlužuje o 1 pracovní den, než je uváděný termín doručení u produktu. Platba za zboží na dobírku se uskutečňuje v EUR ( v platném denním kurzu ).
6. Vrácení zboží / peněz
Zakoupené zboží je možno standartně vrátit do 14 kaledářních dnů od jeho převzetí. Dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) máte právo na odstoupení od smlouvy a zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí, v případě, že zboží nakupujete jako běžný spotřebitel, mimo podnikatelské účely. Lhůtou 14 kalendářních dní se dle platného zákona č. 89/2012 Sb. - občanský zákoník, rozumí doba počínaje ode dne převzetí zboží a dnem do kdy musí být dodavateli doručeno písemné odstoupení od smlouvy a vrácení zboží, pokud se obě strany nedohodnou jinak. Zboží by mělo být nepoužívané, nepoškozené a nesmí na něm být provedeny nevratné úpravy. V případě, že tomu tak nebude, je prodejce oprávněn si účtovat náklady za uvedení do původního stavu, nebo kupujícímu úměrně snížit částku za vrácené zboží. V tomto případě musí být kupující vždy předem informován. Náklady na zaslání zboží zpět obchodníkovi nese kupující. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Adresa pro zaslání vráceného zboží : skier.cz, Hrubého 1205/2, 182 00 Praha 8
Snížení hodnoty zboží :
Kupující odpovídá za případné snížení hodnoty, ceny zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak, než bylo nutné pro obeznámení se s ním ( vyzkoušení apod. )
Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží i v případě, že s tímto zbožím nakládá s ohledem na jeho povahu, avšak toto nakládání je nepřiměřené a vede např. k jeho zašpinění, pomačkání, odření a jiné viditelné opotřebení.
Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, zašlete jej na adresu prodejny, Hrubého 1205/2, Praha 8 a k vrácenému zboží přiložte písemné odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu pro vrácení peněz. Stačí např. na kopii prodejního dokladu uvést výše uvedené. Peníze vracíme zpravidla neprodleně po doručení zboží, nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Zboží doporučujeme pečlivě zabalit, tak aby nemohlo během přepravy dojít k poškození, popsání či jinému znehodnocení původních obalů a poškození samotného zboží. Zboží je též možné vrátit osobně na prodejně skier.cz, Hrubého 1205/2, Praha 8.
7. EET - informační povinnost :
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu. V našem případě nalzenete u dodaného zboží daňový doklad vždy v tištěné podobě, při platbách na prodejně v hotovosti či kartou pak obsahuje FIK kód. Při platbě on-line kartou přes platební bránu gopay je možné účtenku obsahující náležitosti dle platného zákona stáhnout on-line ihned po platbě.
8. Reklamace
Reklamační řád se řídí zákonem č. 89/2012 Sb, Občanský zákoník. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u veškerého prodávaného zboží standardně 24 měsíců.
Pro uplatnění reklamace lze postupovat následujícím způsobem :
1) zasláním reklamovaného produktu na adresu obchodu ( skier.cz, Hrubého 1205/2, 18200 Praha 8 ) s popisem zjištěné závady a požadavku na způsob vyřešení reklamace. K reklamaci prosíme přiložit kopii prodejního daňového dokladu. Upozorňujeme, že v zboží zejména pak obuv, musí být pro řádné přijetí k reklamaci umyté, suché a čisté.
2 ) osobně na kamenné prodejně - o reklamaci a způsobu řešení bude sepsán reklamační list.
Záruční podmínky se nevztahují na tyto případy:
- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo poškozeno živelnou událostí - vodou, bleskem, ohněm či elektrickým proudem
9. Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ : 00020869. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na webové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi kupujícím a prodávajícím z kupní smlouvy.
10. Ochrana osobních údajů